17 Ağustos 2013 Cumartesi

Bu Ne Blogu ki Şimdi?

Aradan günler, aylar hatta yıllar geçti ama depresifliğimden hiçbir şey eksilmedi. Bi de üstüne fazla kilo belası eklenince gerisini siz tahayyül edin artık. Neyse ki, mutlu şişman akımını benimsedim de, dert etsem de çaktımam muhabbetlerindeyim.

Her ne kadar yazmasam da blog takiplerim devam ediyor. Düğün, dernek işlerini atlatmış olmama rağmen gelin kızlarımızın, 5 sene önce giyebildiğim beden kıyafetlerle arz-ı endam eyleyen güzel çıtırlarımızın bloglarını takibe devam ediyorum. Pek tabi, yukarıda da belirtmiş olduğum fazlalıklarım sebebiyle bu listeye bir de "weight loss" blogları dahil oldu. Ancak arızalı bünyem, millet başarı öykülerini okuyup gaza gelip ilham alırken, sadece ağzım yarı açık ekrana bakıp özenecek kadar dikkate almama sebep oluyor. Böyle ayçekirdeği çitlemek gibi bir nevi, "ne yapıyorum ben, durmam lazım" diyor ama saatlerce sayfa sayfa geziniyorum.

Okumayı seven bünye, belki yazmak da iyi gelir dürtüsüyle arada beni dürtse de, "ulan bu yazdıklarımı bi ben okuyorum, o da yazarken" kaygısını içinden atamıyor desem yalan olmaz. Kendi kendine konuşana deli diyorlar ya, acaba kendi kendine yazıp internet evreninde yayınlayanın da böyle bir kategorisi var mıdır merak ettim şimdi.

Bu bir sağlıklı yaşam blogu olamayacak belli, trendsetter moda bloguna eldeki malzeme müsait değil, e ancak başlıktaki gibi bir not defteri olmaya mahkum sanırım.

Acaba kitap tanıtımı yapan kültür blogu falan mı olsam? Dur ben bi düşünneyim...

2 yorum:

  1. :)
    Yazılarınızı gülümseyerek okudum...
    Bence bloğunuzun bu hali çok keyifli... :)
    Yani ben oyumu not defterine kullanıyorum :))
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. merhabalarrrr
    uyeler kisminda heyyfi ile yanyana olmak bana inanilmaz keyif verdiiii
    yazmaya devam edinki bizlerde ziyaretinize gelelim:))))))
    kucak dolusu sevgiler size...

    YanıtlaSil